ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Srpen 2 20:41:57 CEST 2012

Otazka co je to slusny plat. Soucasna uroven mezd je v EU postavena na
obrovskych dluzich. A ty se ted musi splatit. Takze platy pujdou asi dolu.

Druha vec je nevadi mi prescasy, ani nizssi plat. Ale chci rozumne podminky
pro praci - co chodim po firmach tak je to katastrofa Do servovny aby si
clovek vzal monterky, kolik je tam prachu. Klavesnice je tak spinava ze neni
mozne precist potisk klaves. Steny se malovaly kdovi kdy. A taky docela
vladne chaos. Lide by klidne mohli byt v praci polovinu doby, kdyby se to
lepe naplanovalo. Treba kolega dostava casto zakazky v patek odpoledne,
termin dodani v pondeli. Pritom odberatel to ma pripravene 14 dni. Nebyl cas
prevest do vyroby polotovary. Zakazky se dohani v noci a o vikendech.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Miroslav Pajpach" <pajpach na katedrala.net>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 02, 2012 8:14 PM
Subject: RE: ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

No, ja zase mam pohled z druhe strany, kdy byt dobry elektronik / vyvojar se
moc nevyplati, protoze v nasi krajine praci odbornika je malokdo ochotny
adekvatne zaplatit.   :-) Mozna je to dane prave tou zaplavou mistru sveta
ve vsech znamych a nekolika neznamych oborech se sice  jeste nezaschlym
razitkem na diplomu, ale se zdravym sebevedomim :-)

MP