RE: Jištění proti přepětí

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Srpen 2 15:29:25 CEST 2012

Jinak jen drobnost, OEZ alespon ještě nedavno byl prejmenovany OEM Saltek.
Sam tyto prvky nevyrabel. Jinax MAXik od Salteku by byl asi to prave. A aby
to nebylo jen zopakovani toho co uz tu zaznělo, tak ještě jednu podstatnou
drobnost. U prepetovek pro vetsi energie je nutne dodrzet predepsane
umisteni v rozvadeci, resp spise ulozeni. Do nekterych rozvodnic se vetsi
prepetovky nedaji dat, při zafungovani ochran by z nich zustaly trosky. Mimo
jiné, se proto i zprisnily požadavky na rozvadece. Jde o zhaseni, resp.
vyfouknuti oblouku.

> no právě. Ani dům na kopci, ani dlouhé nadzemní vedení k němu nemám. I
když, dlouhé vedení... no někdy možná ano, ale rozhodně ne k domu :-D
> Zda se mi to trochu kanon na vrabce, ledaže by jste snad měl dům na
> kopci připojený dlouhým nadzemním vedením :-) nejsem odborník na

Radek (benedikt2hw.cz)