OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 13:51:12 CEST 2012

> Ale prosím tě, co je to za hovadinu? Už jsem měnil mnoho pevných disků
> se zárukou 36 měsíců a vždycky mají od distributora novou záruku opět
> 36 měsíců.

Jak ktere, vetsinou dávali repass a ty rozhodne novou zaruku od vyrobce nemely take jsem se díval na sn u vyrobce. Ten to tam nebyl ochoten poslat ani kdyz to bylo v tovarni zaruce, zaruka skončila a smitec...

Bavime se obecne o jakémkoliv vyrobku a jestli chces tvrdi že vzdycky jsi dostal pri reklamaci vzdycky fungovku tak jsi toho moc neprodali, kam by vyrobce a distributor prisel :-)

Na tomhle pred 15 lety tusim zkrachovala firma Elko ... Pokud mas takovy dodak a fungovku tak jsi měl stesti ale neplati to z zadneho zakona a zadny distributor IT tohle nema ve vop stejne jako že ti vraci penize kdyz to nestihne do 30 dnu vyřídit tak ti vraci penize... Tolik k tomu jak po me chcete judikaty :-) nekdy si ty vop precti nebo obchodni zákoník.

Já jsem hovořil casto s pravniky, soudci, legislativci i velko-obchodniky o teto problematice a rozhodne v tomto mam vetsi jistotu nez v elektrice :-)

> Však v dodacím/záručním listu mám vždy uvedenou záruku a můžu si ji
> kdykoliv online ověřit podle sériového čísla. Tak co vidím, to vidím.

Viz vyse, ty repasovane komponenty a treba ten disk, nemaji novou zaruku. Že jsi dostal funglovku to jsi měl stesti a urcite to nebývalo drive pravidlo, to snad musis vedet ne??? Nebo jsi vazne neměnil nejake casti pc nebo nepodaval v trochu větším objemu?

Btw : Malo dovozců vubec kryje dobu mezi tvym nákupem a tvym prodejem spotrebiteli, jasne pokud mas eshop a nic na skladě tak té to moc netrápí ale parkrat jsem byl ve sporu s tim, jestli mi distributor pocita zaruku ode dne odeslani anebo ode dne doručeni, holt to tak vychazelo na knop...