Pripojeni na internet - moznosti technologie

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Srpen 2 13:14:10 CEST 2012

Určitě to pomůže, ale kupte si 2,4GHz verzi, to na co dáváte odkaz je 5GHz
verze a pochybuji ze by vesnicke free wifi bylo na 5GHz...

S pozdravem Jan Půhoný****

** **

www.puhy.cz****

puhy na puhy.cz