Pripojeni na internet - moznosti technologie

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Srpen 2 12:51:47 CEST 2012

Přes stromy obecně chodí lépe 2,4GHz než 5GHz, ale jestli je to blízko tak
jde použít i 5GHz. Co se týče zařízení, nejlepší bude Motorola Cannopy -
rozprostřené spektrum a skákání po frekvencích - ale to asi nebudete chtít
platit. Pokud je to venkovská lokalita asi tam nebude ani moc zarušeno ve
wifi pásmech, tak bych se asi nebál ani té 2,4GHz.

Nebo se dají koupit i 900MHz wifi karty do Mikrotiku, ale to by se asi CTU
nelibilo... To chodi pres stromy suprove...to jen tak na okraj - ale v ČR
to neni povoleny.

Možná kdyby jste sem dal link na umístění AP providera a chalupy, dalo by
se rict vic alespon podle satelitni mapy a profilu terenu.

S pozdravem Jan Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz