Pripojeni na internet - moznosti technologie

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:50:51 CEST 2012

Ja mam na chalupe take Motorolu 5GHz - jede to proti vysilaci na kopci
vzdalenem 11km vzdusnou carou. Mel jsem obavy co v desti, snezeni, ale
chodi to uz nekolik let jak z praku.

Mam tam tusim 6Mbps za 350Kc i s pevnou IP.

Jen me pobavilo kdyz to montovali - namontoval tv parabolu, do epicentra
tu motorolu a zacal merit a nastavovat. Pak chvili kroutil hlavou, cele
to odmontoval, prinesl vetsi parabolu, znova namontil, pochvalne
zamrucel a od te doby bez zavahani.

Takze podle vseho je to jen otazka jak velkej talir jste schopnej
akceptovat na zahrade. ;-))))

Radek Vicek