OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Srpen 2 11:34:29 CEST 2012

V Alze jsem mel nekolik reklamaci a vsechny byly bez problemu uznany a
vyreseny.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 02, 2012 11:29 AM
Subject: Re: OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Nedavno jsem byl v Alze na reklamacich pro novou lahev CO2 a panovi prede
mnou vysvetlovali, ze to ze ma notebook na reklamaci uz sesty tyden je
vlastne v poradku, protoze si kupoval pocitac jako firemni... nerikam,
jestli na to meli ci nemeli pravo, jen takova poznamka jak to tam realne
provozuji...

V.