Proudová trafa k nepřímému elektroměru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Srpen 2 10:39:27 CEST 2012

Zdravím,
  výborný nápad! To trafo snad půjde rozdělat a lištu vyndat (zatím
jsem to nezkoušel) a pak skutečně bude možno provlékat cokoliv a
kolikrát budu chtít. Nevím zatím jen, jak je udělaný magnetický obvod
v tom trafu a zda mi zbytek závitu (to, co půjde kolem trafa v případě
vícezávitového primáru) nebude příliš měnit převodový poměr
(samozřejmě to půjde proměřit přesnými ampérmetry a v případě, že to
bude měřitelné, patřičně upravit (nejpíše přidat) závity.

Pavel