Re: ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Čtvrtek Srpen 2 09:29:13 CEST 2012

S těmi průmyslováky a gymnazisty (tehdy absolventy SVVŠ), to bylo
možná i tak že když průmyslováci zjistili, wo co go, tak někteří
konstatovali, že mají ukončené odborné vzdělání, mohou si hned vydělávat,
dalších pět let učení zadarmo nepořebují a proto odešli.

Maturanti z SVVŠ nebyli ničím a nezbývalo jim nic jiného než tu VŠ dodělat.

Koukal jsem na mého mladšího syna, když se pokoušel studovat na FEL teď,
v prvním ročníku se učili pájet - z dnešního rozdělení na bakalářské
a magisterské studium (tohle nemohl vymyslet žádnej malej blbec) je to
celkem logické, bakaláři z gymplů co nepokračují magisterským studiem
by měli mít odborné znalosti alespoň průmyslováků.