Pripojeni na internet - moznosti technologie

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Čtvrtek Srpen 2 09:05:47 CEST 2012

Zdarvim pritomne.
Na nasi chatu poterbuji kvuli praci internet. Chata je mirne utopena a v primem vyhledu ji vadi skupinka stromu. Blbe je, ze uz tam byli dva provozovatele a kazdy rika bez sance a nebo, ze to bude vic nefungovat nez fungovat. Jake existuji alternativy pro slusne propojeni na net? Myslim technologie. To se dela jen WiFi? Premyslel jsem, ze bych i zainvestoval nejakou technologii (treba mikrovlnu)ktera by mi dovolila prijem, ale kazdy rika ze to nejde. Jsou nejake alternativy? Pro ADSL neni kabel, mobil je moc pomaly a WiFi nevidim na vysilace primo.

Zaplik