OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 2 01:58:57 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 2.8.2012 od Na:

> Tohle plati jen do té doby, nez to das k soudu, tomu věř a zjisti
> si, jak definuje EU pravo spotrebitele, neb ceska definice z pred 10
> let je poněkud. Pak s precti smluvni zaruky výrobců hp Acer (veskrze
> 1rocni) a pak si uvědom, že pokud nakoupil na IČO, jede podle teto
> smluvni zaruky :-) Pokud nevěříš, dolož judikat z poslednich 5 let
> kdy soud rozhodl jinak. Nevim o tom. Ale podobne nazory založené na
> ruznych radách na netu jsou pomerne časté...

Nemám žádný judikát. A ty nějaký judikát, že neuznal, máš? Mohl bys
prosím poslat odkaz? Myslím, že všechny by to zajímalo.

Já počítače prodávám i spotřebovávám. Řeším tedy i reklamace svých
zákazníků. Přestože dodávám raději kvalitní produkty, občas se nějaké
reklamaci nevyhnu. A nemám nejmenší problém. Ještě nikdy, opakuji že
nikdy, se mi nestalo, že by mi distributor nebo servis reklamaci
neuznal. A reklamoval jsem také treba HP Tablet PC za 80 tisíc v druhé
polovině dvouleté záruky, dokonce myslím dvakrát za sebou. Bez
nejmenších problémů. Jen tam pak zákazníkovi omylem nezapojili WLAN
modul, musel si to rozebrat a připojit kablík k anténě. A to bych
znovu zdůraznil, zákazník si sám šroubovákem rozebral notebook a
nemělo to vliv na žádnou reklamaci, podruhé to opět vše prošlo.

Mimochodem, přidám dvě legrácky...

Jednou si zákazník nalil do notebooku Asus mléko. Dával si to pak
někde sám do pozáručního servisu, kde mu to vyčistili. A při té
příležitosti mu tam zapomněli vrátit ventilátor :-)

A jednou jsem byl tady o patro níž u sousedů, kteří měli nějaký starší
notebook. A že prý se jim přehřívá. Koukám na něj a on jak měl zespodu
nasávání, tak tam nebyly žádné otvory ani síťka, ale normálně takový
tenčí plast. Nejdřív jsem na to zíral, protože jsem si říkal, jestli
to není nějaká vychytávka, že by to bylo průchozí. Ale fakt nebylo.
Notebook jsem rozebral, ten plast vyndal a už to frčelo a chladilo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601