OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 01:18:07 CEST 2012

On 1. 8. 2012 23:58, Na wrote:
> Aneb co chcete? Zahodit to s velkou slavou a koupit novy? :-)
> Co chcete slyšet, že máte smejd? To vite. Na hp mi odešlo i trafo takze urcite nebudu tvrdit jak je to kvalitni design... Myslel jsem ale že chcete v ramci zaruky odstranit vady! A k tomu jste postup myslim dostal. Reklamujte u prodejce, pokud zakoupila nepodnikající fyzická osoba, neni duvod k neodstraneni vady prodavajicim :-)

Ak je raz predajca, alebo servis haj*el, tak nevyreklamujete nic. Ano,
sud je cesta ako sa o nieco pokusit. Ale stoji to za to?
Uz som to tu asi kedysi pisal. Nakupoval som PC komponenty (cisto
sukromne sebe a znamym) v istom obchode. Mal to lacnejsie ako inde.. Kym
neprislo na reklamaciu. Scanner po par oscannovanych A4 zacal kreslit
krasnu zvislu preziarenu ciaru cez cely dokument. Technicky pohlad -
pos*al sa nejaky pixel v senzore. Standardna reklamacia... a prd!
Telefonaty, urgencie, osobne navstevy... Nic.. reklamacia meska, servis
meska, potom ze zamietnuta, bla bla, bez akychkolvek dokumentov...
Riesil som to cez SOI, urobili mu kontrolu, mne dali zapravdu,
doporucili sud... S tymto vyjadrenim som bol opat za nim a coho som sa
dockal? Vyhrazok... V tej dobe mi to za 4kSk nestalo. Nebol som jediny,
co u neho uplne rovnako pohorel. Poznam osobne par ludi. A napr. tuto
chlapik riesil svoj problem s tym haj*lom aj v markize
http://www.youtube.com/watch?v=HHOrBtgAft4
A co? Preslo par rokov a pan podnikatel podnika dalej. Informacie o
problemoch s nim uz nemam ziadne, lebo nik z mojho (ani dalekeho) okruhu
si u neho nekupi ani disketu.

miro

PS: pocul som krasne kredo isteho tiezpodnikatela: "sikovnym patri
svet". "sikovnych" chapal presne tak, ako som popisal. bohuzial, dost
casto mu musim dat zapravdu.