OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 2 00:59:18 CEST 2012

Co to je za blbosti...

Veskerou vypocetni techniku kupuju na IC (prestoze to nedavam do nakladu
neb nejak nemam cas podnikat) a veskere zaruky mi normalne plati a veci
se reklamuji!!!

Na vsech fakturach mam uvedene zaruky 24 nebo vic mesicu.

S pozdravem
Radek Vicek