OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 1 23:58:32 CEST 2012

> Soukrome si myslim ze servis kope za prodejce takze zamitnuti jakekoliv reklamace kdy

Leda a pokud jste korporatni zakaznik a koupite si u nej novy... Jinak z opravy ma daleko vic penez nez z prodeje nového za internetove ceny nejakemu soukromému spotrebiteli.

> [...]
>
> Podle zvuku by otacky ventilatoru stacily ke startu notebooku ve stylu helikoptery - problem je asi  zanesenych zebrech chladice, ktere jsou jakemukoliv cisteni nepristupne (treba na rozdil od meho stareho HP 6320) Druhy problem je pak ve WIN7 ktere jsou tak vykonove "usporne", ze rozzhavi notebook do bileho zaru jeste nez nabehne GUI. ( na HP6320 s WIN XP jstem taky chvilku mel zasekly vetrak ale vsiml jsem si toho az  zpomalenim PC po nekolika hodinach prace na nem)

Proc to nejde profouknout? Me to v servisu profouknout zdarma v ramci zarucni opravy :-)

> V tom je prave problem  - Pokud srovnam kvalitu  konstrukce treba z mym nejmensim ASUSEM EEE 901 (za 4500) tak je to jako srovnavat treba Commodore C64 s IQ 151  - Asus vede rozdilem mnoha delek -  takze i kdyby mi notebook hladce a zadarmo zarucne opravili - pachut vlastnictvi (konstrukcniho) zmetku - zustane.

Jaky problem... Já mysle že je to pritulkyne notebook nebo vas? :-) notebookem odzvonilo jiz předloni...

Aneb co chcete? Zahodit to s velkou slavou a koupit novy? :-)

Co chcete slyšet, že máte smejd? To vite. Na hp mi odešlo i trafo takze urcite nebudu tvrdit jak je to kvalitni design... Myslel jsem ale že chcete v ramci zaruky odstranit vady! A k tomu jste postup myslim dostal. Reklamujte u prodejce, pokud zakoupila nepodnikající fyzická osoba, neni duvod k neodstraneni vady prodavajicim :-)

jestli jste to nakoupil ve velkoobchodu (na firmu nebo nejaky jiny barter), máte patrne smulu, pokud se ne dohodnete se servisem jinak