OT: DHCP

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Srpen 1 22:12:34 CEST 2012

To je nejaky bullshit...

Mimochodem pokud by to opravdu tak bylo a jejich poker aplikace si teoreticky muze na definovat pevne adresy podle sebe to prece zadne jednoduche apcko blokovat nebude a i windows umi nastavit multihomed pc, schvalne si to vyzkoušejte...

Dhcp: 192.168.100.0/24
Privatni: 10.0.0.0/8

Alespon v lan tohle normalne fungovat bude, muzete pristupovat na obe subsite v ramci toho segmentu uplne bez problemu (asi na nejakych drahých manager switchich to zakazete, ale normalni switch to preci pusti, ne???)

Nejrychlejsi  nejjednoduzsi bude za tou partou zajít a neptat se kďe je problem nez tady spekulovat, ale mohlo by to fungovat spise nejak na bazi treba her, ktere nabidnou režim

bud internet online
Nebo lan online

Ve druhem pripade vyslou asi broadcast a pospojuji se mezi sebou

Dost pochybuju že poker si bude stelovat statickou ip adresu v operacnim systemu---to se mi nezda realne a já bych za nimi zašel a zjistil co a jak, vy ne?

Odesláno z iPadu