Vyber ADSL modemu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 1 15:20:14 CEST 2012

Zdravim pritomne a mel bych dotaz.
Chystam se upgradovat domaci O2 ADSL pripojeni na IPv6. O2 k tomu nabizi dva modemy:

    Comtrend VR-3026e nebo

    Huawei EchoLife HG622u

Mate prosim nekdo predstavu/zkusenost, ktery z nich je lepsi? Projizdel jsem na netu v rychlosti od obou user manualy, a zda se mi, ze ten Comtrend ma trosku sirsi moznosti nastaveni. Huawei se mi zase vice libi prehlednosti menu, a take designem krabicky (lepe by se vesel do mista, ktere je pro nej vyhrazene). Nedokazu je samozrejme porovnat co se tyka kvality xDSL rozhrani, coz je parametr velmi podstatny, protoze ustrednu nemam za rohem.

Diky za nazor

Jakub Serych