OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 1 14:06:52 CEST 2012

Řekl bych, že HP ty rámečky dělá schválně, aby mohl člověk vytáhnout disk a
nesvěřoval ho servisu. To jsou pěkný zmrdi, ale HP by mělo mít v ČR víc
autorizáků, tak jiný by se takto zhovadile chovat nemusel.
Pro změnu v Toshibě v Praze mně uznali reklamaci, i když se kvůli disku
musel notebook rozpůlit. Napsali to do protokolu, že to uznat nemuseli, ale
přesto uznali. Stejně tak od uživatele poškozený napájecí konektor vyměnili
v rámci záruky.