OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 1 12:55:40 CEST 2012

Neco mi rika, ze vyndani hdd nemelo na zamitnuti reklamace zadny vliv.
Jestli se vyplati oprava za 6000CZK, to si musis zvazit sam. V pripade tak
draheho nb je to na povazenou, navic na vymenenou desku bude zaruka
zkracena a mozna tech 6000 bude bez dph, bez servisnich praci, zahorovaci a
reinstalacni procedury. Co se mrknout na ebay jestli by nesla sehnat nova
deska a vymenis si sam. Ovsem pak dle OEM win licence musis vymenit i win,
to mas dalsich par tisic navic.
Karel