ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 1 07:18:02 CEST 2012

Takych ing znam nekolik, vetsina bere o 1000e vic jak ja a diky temto lidem
pomalu zacinam chapat, ze dennim chozenim do prace a sbiranim vedomosti
studiem po vecerech se "bohatsim" nestanu. Proto vzhuru na ty akcie...

Muj tip 3,2,3,3

KarelM