Cim jistit 10A/24V

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Srpen 1 07:13:46 CEST 2012

Schneider-electric prodava jistice s oznacenim C60H a C60N. Nepamatuji
se ktere, ale jedny jsou na stejnosmerny proud. Jedinou nevyhodou je
cena cca 2x vetsi nez na stridavy proud.
Co se tyce zivotnosti a poruch tak tech par kusu co jsme pouzivali jede
dodnes jiz nekolik let a nemam informace o nejakejch problemech.
Milan