] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Duben 30 07:31:56 CEST 2012

No vypada to, ze ta ducharina byl prihodny vyraz :o)). Cloveka napadaji tak
samozrejme veci, vadny ventil, vadny temostat, no a on je to nakonec vadny
spoj konektoru, ale ne moc vadny, jen tak napul. Me jednou volali starsi
manzele, ze jim nejde zapalit ohrivac, nejaka Mora 370 - 371, uz nevim. Pani
chvalila manzela, ze je sikovny a vsechno doma opravi, ale s tim si nevi
rady, i kdyz to uz dve hodiny zkoumal. Bylo to na prvni pohled tim, ze
plaminek nemel vzduch a diky tomu nedosahl na termoclanek. Stacilo
profouknout sitko. Prace na par vterin. Tak jsem to udelal, a dalsich deset
minut jsem tam caroval s knipexkama a sroubovakem, aby to vypadalo, ze neco
delam. Nic jsem za to nevzal, ale taky jsem jim nikdy nerekl, cim to
doopravdy bylo, abych neshodil toho manzela.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Monday, April 30, 2012 12:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

No taky mi to nejak zpetne nedavalo smysl - kazdopadne potvoru jsem
rozebral, vyhnal mysi, pavouky, prach a podobnou verbez, fastony povytahoval
a zase zariznul a zatim jeste nevypadla, a to jsem to delal nekdy odpoledne,
to z by za sebou mela normalne tak dva tri restarty.

Takze to taky spis vidim na nejaky nekontakt v nalisovanem spoji nebo
fastonu. A ja tady s tim delam tri dny takovy dusno, to se na to...

Kazdopadne diky vsem.

Pavel Kutina