[OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Petr K ptrkdr na gmail.com
Neděle Duben 29 23:57:52 CEST 2012

pokud plynovy ventil vypne i pri necinosti hlavniho horaku (tedy jen s
"vecnym" plaminkem nebo uplne bez plamenu u verzi se zapalovanim) je
zavada prakticky jiste elektricka.V pripade vecneho plaminku to bude
spatny kontakt nekde v obvodu jisteni (pomerne velky proud a malinke
napeti termoclanku). Zrejme pujde o studenak v kontaktech konektoru.

Pokud nehori hlavni horak, nema duvod jisteni vypadavat (detekce
zvyseni teploty termostaty). Neni v tu dobu totiz aktivni zadny
relevantni zdroj tepla. Nemel by byt pricinou tedy ani odtah a komin.

U "pojizdnych" kamen na PB jsem mel podobny problem. Tam mel vetsi
odpor pri sepnuti naklonovy sinac (jisteni proti prevrzeni). Bylo tam
jen par mV navic, ale i to zpusobovalo problemy.

Petr