[OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 29 16:14:44 CEST 2012

Koupelna, kuchyn (je hned vedle), digestor i vetrani jsou pres deset let ve
stejne konfiguraci, koupelna ma i vlastni okno a nepomaha ani jeho otevreni.
Obcas kdyz sedim na WC (kombinovana koupelna s WC, v teze mistnosti karma)
tak jsem i -v naprostem klidu, nikdo vodu nepoustel, ani se na to nechystal,
uprostred hluboke noci- uslysel to vypnuti. Samozrejme v tu chvili byly
zavrene dvere do koupelny, ale nijak dlouho.

Jednou jsem zaznamenal vypnuti plynu, kdyz jsem si napoustel vanu, takze
dejme tomu, ze se to mohlo sejit s mizernym tahem (karma je v nejvyssim
patre, ma cca trimetrovy rovny komin primo skrz strechu), takze tam bych to
videl, jakoze to zafungovalo nejak podle ocekavani (ovsem i to bylo nekdy
pred mesicem, predtim se to nikdy nestalo).

Kazdopadne karmu jsem odhumusil (nejake nanosy mastneho prachu - prece jen
si asi neco odsava i z te kuchyne), a nastartoval, zatim to vypada dobre.
Jeste pujdu zkontrolovat ten komin.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr K" <ptrkdr na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 29, 2012 11:11 AM
Subject: Re: [OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Hadal bych, ze problem bude rozpinani bimetaloveho spinace pobliz
odtahu ke kominu. Urcite ale zkontrolujte ten komin a dalsi mozne
vlivy.

U nasich takhle neustale vypinal kotel Dakon Duo. Muselo se vyndat
tesneni ze dveri (dalsi cesta pro prisavani vzduchu) a stejne pri
zapnutem odtahu v koupelne a digestore v kuchyni to obcas vypadne.

Petr