] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 29 14:57:59 CEST 2012

Tak jsem konecne tu karmu otevrel, cidla bez problemu nasel, a radost z toho
nemam:

Cidlo na vrchni casti sneku s horkou vodou, tedy pravdepodobne proti
prehrati sneku, keramika, podobne jako na predchozich odkazech, kulate
telisko, fastony, uvedena teplota 110°C. Druhe cidlo je az uplne nahore
vedle vstupu do komina, ale vypada jinak, je to kovovy kvadrik cca 30x7x5mm,
citelny je na nem na jedne strne napis "Pepi C" (viz
http://www.pepiusa.com/modc.html) a na druhe strane je napis obtizne
citelny, ale ten dulezity konec vypada na "+110G", tedy 110°C ? 4° C
(http://www.pepiusa.com/marking.html), tedy pri dosazeni 110°C by mel
rozepnout. Velka "vyhoda" tohoto termostatu je v tom, ze vyvody ma od
nakrimpovane na kabely, ktere pak vedou dal.

Neni asi problem koupit rozpinaci termostaty na 110°C a osadit oba stejne,
jen nevim, nakolik je to dobry napad - vyrobce asi muselo vest neco k
duvodu, osazovat bimetalovy termostat jeden normalni a druhy takovyhle
exotictejsi (ze by mel ten o odtahu rychlejsi reakci?). Zase na druhu
stranu - tohle je (podle nejakeho webu) vyrobeno u Junkerse, tak mozna pro
ne to zase takova exotika neni. Mechanicke ulozeni samozrejme neni problem
vyresit, ale trochu si drbu hlavu, co s tim.

Pavel Kutina