[OT] Jaky invertor (svarecka)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 28 21:42:09 CEST 2012

 28.4.2012, 21:31:17

Coze, invertol je dneska za 2500. Za to byly do nedavna jenom trafa.
Pomerne levne, byt asi ne nejlevnejsi treba extol
http://www.extol.cz/pr6903-svareci-invertor-iw-110-a
Pokud jde o elektrody, rutilky jdou pouzit i na st. proud, ale je
obtizne, udelat s nimi tesne svary, na to jsou ty bazicke ale zase jenom
na ss. Pro tesne svary st proudem se pouzivaly kysele, ale nejhure se
s nimy drzel oblou.
Tedy, takto to byvalo drive, dneska se rozdily dost zmensuji a navic
jsou jeste elektrody s celulozovym obalem o kterych ja nevim vubec
nic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz