] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 28 18:03:30 CEST 2012

 28.4.2012, 17:53:39

Zenske u nas v robotarne taky menily vadne IC podle poctu nozicek. :-)
A pak se strasne divily, ze menej stejnej IC uz po paty, a furt je
ta deska vadna.
Jak uz jsem psal, dokazu si predstavit, ze ten karmovej bimetal se od
bezneho lisi treba materialem kontaktu, coz nemusi byt duvod pro zmenu
pouzdra.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Vladimir Nerud napsal:

> Ano, overeno pohledem :o), stejny typ mam na prutokaci v koupelne. Rozsah
> teplot nevim, nechce se mi to ted rozdelavat. Ale pokud to bude pro
> puvodniho tazatele dulezite, tak tam kouknu.
> Vladimir

>>> Vladimir

>>> 27.4.2012, 21:05:46