mobil ktery vidi skrz zed

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 28 17:49:26 CEST 2012

 28.4.2012, 17:43:34

Ja se kdysi ucil, ze radiove vlny konci na 270 GHz. Co nad to jest,
patri do optiky.
Podle wikipedie to tak nejak platim dodnes
http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetické_spektrum
A generovani svetla kremikem taky neni zadna novinka. V laboratorich
to delaji uz par roku, jen bezne koupit to zatim nejde ani na ebay.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz