] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Duben 28 15:49:56 CEST 2012

Dobre, tak ja se vecer na to podivam a zkusim zjistit presne udaje primo z
termostatu.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Saturday, April 28, 2012 3:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Ale ja vim, ze bimetalovy termostat stoji par korun
(http://www.gme.cz/bimetalove-termostaty/), otazkou je, jak poznam vadny
(tedy vadny tak, ze spina jindy nez ma) a nasledne jaky novy z nabidky
vybrat. Podle "overeni pohledem" je jeden jako druhej, akorat se lisi tou
spinaci/rozpinaci teplotou. Dat tam od oka "nejakej podobnej" se mi trochu
ekluje, muze to odpovidat te "oprave" proklemovanim (na coz se tedy zcela
urcite nechystam, mam se rad, i svoji rodinu a barak).

Cena, kterou jsem tu uvadel, byla za originalni nahradni dil, tedy termostat
s nejakou kabelazi kolem.

Pavel Kutina