LED svetlo

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Duben 28 07:56:03 CEST 2012

Předpokládám, že pásek nebude nalepen přímo na zadní stranu zrcadla, ale
nejdříve na nějaký podklad (např. U - lištu) a ten teprve na zrcadlo.
Vycházím z toho, že pásek má lepivou spodní stranu a lepidlo na horní straně
by dělalo světelné mapy.
Ještě to kombinují s dotykovým senzorem.

Nějakou inspiraci jsem našel tady:
http://www.trigapartners.com/cs/koupelnova-zrcadla-4.html
http://www.e-zrcadla.cz/e-zrcadla/eshop/2-1-ZRCADLA-S-OSVETLENIM/0/5/2-Zrcad
lo-LUMINA-senzor-white-80x60
http://www.sapho-koupelny.cz/katalog/zrcadla/orion/

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Friday, April 27, 2012 11:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED svetlo

To se mi líbí. Zedník mi říkal že se dělá to, že zrcadlo vlepí přímo mezi
kachlíky. Nalepit pod něj LED pásek by taky nebyl problém, i kdybych pro něj
měl flexou udělat do tvárnic drážku.
Otázka je
1. jaká je životnost LED pásku zalitého do cementového lepidla (spolehlivost
samotného pásku, dilatace) 2. čím průhledným přilepit LED pásek ke sklu, aby
se zlepšil přechod světla (zamezilo se odrazům) a aby mezi to nenateklo
cementové lepidlo.
Anděl