LED svetlo

Sobota Duben 28 00:51:23 CEST 2012

Takže asi by to chtělo omaskovat lepící páskou, barvu smýt ředidlem nebo
barvožroutem a pak bych to viděl na tu kyselinu. Možná by nebylo od věci
to sklo naleptat touhle pastou
http://www.creative-cz.cz/index.php?menum=2&menu=technikyodd&techodd=16
aby ten proužek před ledkama byl matný. Třeba by ta pasta (údajně nějaké
fluoridy) rovnou odleptala i tu ochrannou barvu a pokovení.
Anděl