] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Duben 27 21:43:38 CEST 2012

Vy jste necetl moji prvni odpoved? Ten bimetalovy spinac nestoji ani stovku!
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Friday, April 27, 2012 9:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

No to asi ano, pokud bude mit po ruce novy termoclanek, novy bimetalovy
spinac (pokud mozno vsechny) a novy elektromagnet (i kdyz ten bude zrejme v
poradku, kdyz vypina). A kdyz jsem se podival, kolik tyhle dily stoji,
radeji bych to dal na "prvni dobrou".

Jen pro zajimavost, konkretne cidlo spatneho tahu se prodava na internetu od
nejakych 800Kc do 1800kc, podle drzosti prodejce. Na to, ze je tam zrejme
tentyz termostat, co v GMe koupim kolem padesati korun (tedy podle fotek to
provedenim vypada stejne), to docela jde...

Hacek je v tom, jaky termostat tam ma byt - zitra se do te potvory podivam,
ale jestli na necem nebude privazana cedulka "vymen me za rozpinaci
termostat na 75 stupnu", tak to vidim docela cerne :)

Pavel Kutina