] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Duben 27 21:41:58 CEST 2012

Ale neee, zadna ducharina to neni. Postupoval bych takto:
1. zkontrolujte, jestli plaminek opravdu nahriva termoclanek, myslim tim,
kdyz hori hlavni horak. Stava se, ze po zapaleni hlavniho horaku klesne tlak
plynu, plaminek se zkrati a na clanek nedosahne.
2. zkontrolujte (prilozenim ruky), zda z prerusovace tahu nevystupuje prilis
teplo.
3. pokud ohrivac zhasne, zmerte bimetalove spinace, zjistete, ktery
rozpojil. (jak jsem psal drive, budou tam pravdepodobne dva a to "cink" by
napovidalo, ze jeden z nich rozepnul)
ad1) pokud je plaminek mimo termoclanek, vycistete sitko prisavaneho vzduchu
(nejcastejsi zavada)
ad2) zkontrolujte, jestli tahne komin, treba kourem ze svicky, cigara atd
ad3) pokud rozeplo cidlo prhrati, vycistete vymenik a zvyste prutok vody
        pokud rozeplo cidlo kourovych plynu, tak opet kontrola komina.
Neni to nic sloziteho, urcite bych nevolal toho kutila, o kterem jste psal!
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Sent: Friday, April 27, 2012 9:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Plynovy plnoprutokovy ohrivac

Takže jestliže to chápu správně, tak je to duchařina, na kterou je lepší
toho servisáka zavolat, protože způsobem "výměnkář" bych samozřejmě vyměnil
to vadné čidlo jako poslední a v výsledku by to stálo třikrát víc než ten
servis :)

Každopádně díky za nasměrovéní, zítra vylezu na střechu zkontrolovat, jestli
se nám v komíně neudí nějakej holub a pak asi zavoláme servis.

Pavel Kutina