OT Meteostanice

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 27 17:01:24 CEST 2012

Díky za tip, cena rozumná je, ten bazmek z eBay stojí obdobně. Skoro bych
řekl, že to vyrábí i stejný Číňan, jenom to mírně modifikuje. Hlavně mě
příjemně překvapila cena čidel, běžně jsem narážel na dvoj a vícenásobnou.
Netušíte, o kolik zhruba proměřuje? Chápu, že v této kategorii to nebude
závratná přesnost, ale nerad bych se dostal na víc jak +/-2°C. Samozřejmě
čím přesnější, tím lepší.