web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 26 13:31:10 CEST 2012

 26.4.2012, 13:27:20

Vyexportoval jsem svoje aktualni zalozky a nasypal je sem:
http://min.us/m6i0hTJca
Jsou tam nektere veci, ktere tu asi jeste nebyly, spousta dalsich
stranek ktere navstevuji tam neni, protoze je mam ulozeny nejak jinak
a neni tak snadne je dat dohromady.
Takze pokud nekdo chce, muze se tim prohrabat, treba najde neco
zajimaveho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz