SDR z tv tuneru

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Čtvrtek Duben 26 12:51:24 CEST 2012

Ked sa tu uz debatuje o SDR vyrobenych z USB DVBT tunerov, poznate
nejaky web kde je nejaky konkretny setup rozdiskutovany podrobne a
vycerpavajuco? Nasiel som len ciastkove informacie, vacsinou uz len
vysledky, ale ako je to cele urobene, presne aky DVBT dongle, aky SW,
ako nainstalovat a nastavit, na take son nenatrafil.
Diky.
PT.