Re: Nakup v Spezial

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Čtvrtek Duben 26 00:07:49 CEST 2012

ano, nekolikrat jsem tam bral nejake oscilatory, rfid veci a
podobne. akorat tam byli myslim dva a kazdy byl specializovany na
neco jineho, cili se to chtelo domluvit telefonem na navsteve...

P.

>Zdravim,

jen dotaz - da se u Spezialu (www.spezial.cz) nakoupit pres pult?
Odpovedeli
mi, ze maji cosi skladem, ale uz jsem se nezeptal, jestli mi to taky
z toho
skladu vydaj a rano bude mit kolega cestu kolem, tak jsem ho chtel
poverit
vyzvednutim, ale nejak jsem to nedomyslel.

Pavel Kutina

--
Battlestar Galactica Online - kultovní série v nové dimenzi! Člověk