web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Duben 25 18:29:09 CEST 2012

no ono se na webu strasne blbe hleda neco, kdyz nevim, co vlastne chci
hledat :) ja ani nehledam jednotlive bastlire, ktery maji na strankach par
konstrukci, to je moc komplikovane, spis nejaky komunitni web, kde se to
shromazduje od mnoha bastliru, pripadne sberem z jinych zdroju. jako male
pachole jsem mel pro tyto ucely amaro, nicmene to je pro me uz ted passe.
ovsem pokud mate nekdo treba seznam svych oblibenych bastliru, kteri jsou
celkem plodni a sdilni a clovek si tak muze cilene brousit, pak prosim sem
s nimi :)

diky
OK