web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

Středa Duben 25 18:10:20 CEST 2012

No a nebo hledat. Něco málo mám i já
http://vaelektronik.cz/bastl/menu.html ale nemám tam fórum, protože při
psaní webu jsem skončil u klasického html :-) Takových lidí, co mají na
netu nejrůznější konstrukce, se najde spousta. Dokonce prezentovat něco
sám je možná i lepší, člověk to má víc pod dohledem a časem se něco
aktualizuje nebo rovnou vyhodí. Když jsem něco před lety dával na hw.cz,
tak sice vím že to tam stále visí, ale už bych to skoro nedokázal najít
natož abych si vzpomněl, že to chci aktualizovat.
Anděl