OT: SW na odmerovani z obrazku

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Duben 25 14:09:13 CEST 2012

Nehledejte v tom žádnou vědu, představte si to jako normální foťák.
Akorát jsou tam dvě odlišnosti
  - snímač má tak úzký formát, že z předlohy zabere jen velmi úzký
    proužek
  - aby se to do krabice vešlo, je paprsek prohnaný přes několik
    zrcadel (postupně se od objektivu rozšiřují, tak jak se rozšiřuje
    zorné pole).

Foťák postupně přejíždí přes stránku, snímá řádky postupně.

Tomáš