web o elektronice, bastleni, programovani - prosim doporucte

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 25 13:53:14 CEST 2012

Ja mam v RSS feedoch trebars hackaday.com
On ten nazov trochy vychadza z dnesneho mierne skresleneho pohladu na
"hackera" - teda hipster s Arduinom, ktory si mysli, ze pripojenim
trebars IIC EEPROM na Arduino robi nejaky strasny hi-tech, ale jeden z
desiatich prispevkov je zaujimavy.

J.S.

Dňa 25. apríla 2012 13:40, Ondřej Kozumplík <kozond-konf na seznam.cz> napísal/a: