OT: SW na odmerovani z obrazku

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Duben 25 10:56:06 CEST 2012

Nějaké skenované kolečka jsem našel, jsou jen oříznuté a upravený
pohled. Bohužel nic moc o nich nevím, jen že jsou z vysokou
pravděpodobností native 4800dpi a nejspíš HP nebo Epson. Jestli to
pomůže s určením možné šišatosti či k něčemu jinému nevím :-)
http://files.uloziste.com/85fd5181825afea5/
S pozdravem,
Miloš Dašek