ARM - vyvojove prostredie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 23 23:22:34 CEST 2012

>Osobne sa domnievam, ze tato tema sa blizi k vycerpaniu, dakujem
>vsetkym co prispeli konstruktivnym sposobom.

No, ja chapem, ze pre nas, co sme prispievali len destrukcne, nemas kuska dobreho slova, ale uznaj, pol dna som za pomoci troch tabuliek vyberal a drotoval asi tucet vhodnych signalov vybranych z asi poldruha stovky; potom som bojoval s nekompatibilitou dvoch roznych make viacmenej rovnakeho povodu ale prelozenych dvomi roznymi sposobmi; neskor som odmazaval desiatky kilobajtov doxygenovskych zvratkov aby sa v tych headroch dalo vyznat; no a zavrsilo to skumanie klucovej marketingom vychvalenej featury, ktora podla erraty nefunguje, bez blizsieho vysvetlenia, ze ci sa ma ignorovat alebo ju treba nejako specialne obchadzat.

Ano, je to ARM.

wek