Krystaly - teplotni drift?

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Duben 23 22:39:16 CEST 2012

Parabolická teplotní závislost platí jen pro některé řezy křemenných
krystalů (AT?), u těch mrňavých to nemusí být pravda. Vrchol bývá skutečně
kolem 50°C, aby se dal použít termostat.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jirka MWW" <jirka.mww na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 23, 2012 10:16 PM
Subject: Re: Krystaly - teplotni drift?

Nebylo by lepší udělat tomu krystalu termostat ?
Obvykle mají krystaly někde okolo 55°C bod, kde se obrací teplotní závislost
a křivka tam má plochý vrchol, na kterém když se drží teplota, tak je
kmitočet poměrně stabilní.
Teď jsem zrovna dělal termostat pro Si570, zdá se, že to docela
funguje a  kmitočet to drží.

Zdravi
Jirka OK1MWW