Krystaly - teplotni drift?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 23 22:25:13 CEST 2012

 23.4.2012, 22:18:49

Obecne kompenzacni krivka platit nebude. Jednak se u kristalu, tak
jako u kazde jine soucastky projevuji individualni vlastnosti
konkretniho kusu, druhak a to mnohem vice, zalezi na typu krystalu
(jeho rezu) a presnosti provedeni. Coz jsou udaje, ktere u hotovych
oscilatoru muzete tak maximalne vestit z kavove sedliny, pokud ovsem
pijete klasickou kavu.
Jakz takz bude vami zmerena Tk platit pro stejny oscilator typ,
vyrobce, frekvence.
Blizsi udaje napr v AR-B 2/87

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz