ARM - vyvojove prostredie

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 23 21:41:14 CEST 2012

Toto je asi pomerne schodna cesta.
Ta rozna velkost typov sa da asi riesit typedef-mi a pouzivanim
"univerzalnych" typov ako uint8 a podobne, na indianov si skratka
treba davat pozor.

********

Osobne sa domnievam, ze tato tema sa blizi k vycerpaniu, dakujem
vsetkym co prispeli konstruktivnym sposobom.

J.S.

Dňa 23. apríla 2012 18:37, Miroslav Mraz <mraz na seznam.cz> napísal/a: