ARM - vyvojove prostredie

Kosta info na mcu.cz
Pondělí Duben 23 18:16:26 CEST 2012

Dne 23.4.2012 15:45, j s napsal(a):
> Asi mate pravdu, ze tieto nastroje pozaduju, aby sa s nimi clovek
> "skamaratil", ale to priradenie ku klikacom nebolo celkom na mieste.
> Takisto je pravda, ze pokial mi ma vyvojove nastroje niekto nastavit,
> je treba mu za to zaplatit, alebo sa to naucit a urobit si to sam.
> Doteraz som ale nepotreboval ani jedno ani druhe, lebo to urobil
> vyrobca MCU ako podporu pre svojho zakaznika, nech nemusi
> znovuobjavovat koleso.

Čeče,
Vy mě bavíte, Microchip splácal MPLab + nějaké Cečko, je to jediný
výrobce PICů, nuž proč ne, chvalme ho, je to minoritní výrobce, má
relativně malé zastoupení na trhu, podporuje tedy svůj produkt, protože
má  zájem na rozšíření

ARMy dělá dvanáct firem do tuctu, má tedy snad každý investovat do
stejného. Má generovat své IDE, svůj kompilátor, svůj simulátor? Proboha
proč? K použití je řada vývojových nástrojů jak ze světa OS, tak
komerčních. Nechcete komerční,  Vaše volba, chcete OS a není to co
požadujete, tak si to napište a nestěžujte si. Nechcete/neumíte si to
napsat, tož holt budete muset používat to co je, Další cesta není, pak
je to už jen zbytečné otravování

S pozdravem
Kosťa