ARM - vyvojove prostredie

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 23 15:45:17 CEST 2012

Asi mate pravdu, ze tieto nastroje pozaduju, aby sa s nimi clovek
"skamaratil", ale to priradenie ku klikacom nebolo celkom na mieste.
Takisto je pravda, ze pokial mi ma vyvojove nastroje niekto nastavit,
je treba mu za to zaplatit, alebo sa to naucit a urobit si to sam.
Doteraz som ale nepotreboval ani jedno ani druhe, lebo to urobil
vyrobca MCU ako podporu pre svojho zakaznika, nech nemusi
znovuobjavovat koleso.

Dňa 23. apríla 2012 15:28, Miroslav Mraz <mraz na seznam.cz> napísal/a: