ARM - vyvojove prostredie

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Duben 23 15:28:38 CEST 2012

GNU sada nástrojů je dobrá volba, jenže vyžaduje pochopení jak to
funguje. To vás prostě bude stát trochu času a úsilí. Pak máte možnost
pátrat po webu, jestli tuhle práci už neudělal někdo před vámi. Většinou
zjistíte že ano, jenže pak si zase nemůžete být jist, že to udělal
správně. A pokud to někdo udělal dobře a ručí za to, pak si za to
samosebou nechá zaplatit.
Takže naučit se, jak to funguje je asi lepší. Je to investice do
budoucna. Máte pak větší volnost při výběru hardware, zjistíte že výběr
IDE je až ta poslední starost a pokud se někde vyskytne chybka, máte
větší šanci jí najít. Strávíte prostě méně času neproduktivním nadáváním
na blbost někoho jiného. A třeba zjistíte, že vlastně žádný emulátor
nepotřebujete.
Několik mých postřehů je na http://www.volny.cz/mrazik/flip/gcc.html
možná vám to trochu pomůže. Je fakt, že je to psáno pro Linux - ten, kdo
je na toto prostředí trochu zvyklý většinou tyto nástroje už z velké
části zná. Jak bylo řečeno, na mcu.cz najdete též spoustu relevantních
informací.

Pokud si však chcete jen naklikat vlastnosti, napsat pár řádků kódu a
mít hotovo, pak to není nic pro vás.

Mrazík