ARM - vyvojove prostredie

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 23 14:55:43 CEST 2012

Ale nie, ziadny klub. To, ze sa clovek ide pozriet na dvojtyzdnovu
dovolenku do rovnikovej Afriky, este neznamena, ze sa tam chce
prestahovat :-)

CB a k nemu zavesene Yagarto resp. Sourcery su pre mna dost genericke
pojmy. V ostatnych hodinach a dnoch sa ukazalo, ze som asi totalny
mamlas, lebo bez nejakeho nedokazem taketo nastroje pouzivat. Ale
zbavit sa Javy je lakava moznost. Skusim sa na to pozriet a uvidim co
z toho vylezie.

Dakujem,
J.S.

Dňa 23. apríla 2012 14:12, Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal/a: