ARM - vyvojove prostredie

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Duben 23 14:16:39 CEST 2012

Presviedcanie tohto druhu mi je proti srsti, to by som nerad.
A dufal som, ze nic taketo nebude potrebne, lebo ako jednu z hlavnych
vyhod ARMov som chapal to, ze maju silnu podporu u GNU nastrojov, len
som ich nevedel najst, hlavne preto som sa pytal.

J.S.

Dňa 23. apríla 2012 14:05, Kosta <info na mcu.cz> napísal/a: